przy hamowaniu silnikiem na gazie gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojti
    Ambiente
    • 2005
    • 102

    przy hamowaniu silnikiem na gazie gaśnie

    no to fajnie że przeniesione (u mnie leje jak cholera :twisted: )
    dobra wracam do łóżeczka i moojej żonki :szeroki_usmiech

    zobaczymy się w lipcu
  • goldens
    Ambiente
    • 2005
    • 103

    #2
    przy hamowaniu silnikiem na gazie gaśnie

    po ostatnim poście (nie mylić z tym co się nie je) zauważyłem że sporo z was śmiga na gazie, także zapytam może coś doradzicie. auto na gazie gaśnie przy hamowaniu silnikiem , a wygląda to mniej wiecej tak pędzisz na 4 lub 5 powyżej 100 ki i nagle zaczynasz hamować silnikiem obroty spadają do 1500 - 2000 i wysprzęglam i klops gaśnie, jeżeli momentalnie zrzucisz na luz z 5000 nie ma problemu, rzecz się dzieje tylko na gazie, ja myslę że to jest wina reduktora poprostu już jest wychetany , myslę o nowym, a jakie są wasze sugestie???
    na gazie mam przelatane 110tyś

    pozdrawiam jak zwykle

    G
    Goldens vel Kris o poranku

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Ty masz jaka instalacje?? W tych starych tzn I i II gen cos takiego sie dzialo, poniewaz jadac z taka predkoscia i wysprzeglaja silnik nastepowalo cos jakby zdmuchniecia plomienia i silnik gasl.

      Ile ma reduktor kkm przejechane - tyle co instalka :?:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • goldens
        Ambiente
        • 2005
        • 103

        #4
        tak tyle samo , wiesz instalcja jak patrzę na książke servisową była zakładana 2002 roku więc nie wiem która to jest generacja ale jak mi powiesz jak to sprawdzić to będę wdzięczny
        Goldens vel Kris o poranku

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          W 2002 to juz zakladali jakies poczatkowe sekwencje.

          Co do reduktora, to z tego co obserwuje u znajomych to tak masx 60-80kkm a potem nie da sie wyregulowac instalacji, albo pali jak smok.

          Tu tak sa pokrotce wymienione rodzaje. Te nowe maja osobne wtryskiwacze gazu do cylindrow

          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • goldens
            Ambiente
            • 2005
            • 103

            #6
            jak już sobie tak gadamy to co radziłbyś sprawdzić jeszcze lub wymienić, do tej pory wymieniłem komputer od gazu , matrixa no i część różnych przewodów gumowych.

            a co się tyczy generacji mojej instalacji postaram się to sprawdzić już dla włanej wiadomości

            dzięki
            Goldens vel Kris o poranku

            Komentarz

            • borut
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 299

              #7
              Ja stawiam na reduktor - naprawde 110kkm to dla niego dużo tym bardziej że to nie sekwencja ( tam od razu wyskakiwałby błąd z powodu zbyt niskiego ciśnienia i automatycznie przełączałby się na benzynę ).

              Maicrosoft

              Cenie wszystkie Twoje uwagi i rady, ale tym razem muszę wyrazi swoje zdiwienie - zdmuchnięcie płomienia ??? Gdzie - w cylindrze? ( mam nadzieję że to była przenośnia )


              Na gaze przejechałem 150kkm, licząc czeski produkt i wytwór włoskiej myśli technicznej gdzie mam zainstalowaną II generację i spotkałem się z tym problemem, ale to nie 'zdmuchnięcie' jest powodem tego zjawiska. Instalacja gazowa I, II i III generacji nie jest niestety tak nadążna jak układ paliwowy. Przy zużytym reduktorze ( membramach ), złej regulacji, zanieczyszczeniu filtra gazu, powietrza itd., układ nie jest w stanie poda odpowiedniej mieszanki gaz/powietrze.
              Rada jest prosta wbrew pozorom
              1 - wymiana / regeneracja reduktora
              2 - dobry ( rozumiec polecony ) gazownik - większośc z nich to niestety partacze, ale gwarantuję Ci ze dobry gazownik poradzi sobie z tym bez problemu.

              Pozdrawiam

              Powodzenia
              Powered by VSI PRINS

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                borut, To byla przenosnia, ale nie umie fachowo akurat wytlumaczyc tego zjawiska. Zaklucona zostaje proporcja powietrza do paliwa i to znacznie i auto gaslo. Takie cos sam cwiczylem na przykladzie poldolota, na benzynie chodzil a na gazie gasl. Wtedy pomagalo przerobienie wlotu powietrza, bo 7 lat temu nie bylo madrych ludzi znajacych sie na LPG
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • borut
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 299

                  #9

                  właśnie dokładnie o to chodzi..
                  Powered by VSI PRINS

                  Komentarz

                  • nico21
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 2640
                    • Volkswagen

                    #10
                    mi sie wydaje za na 99,9% to bedzie reduktor.
                    DACAR.team

                    Komentarz

                    • Krzych
                      Rider
                      • 2005
                      • 671

                      #11
                      Elegance 4X4 1,8T
                      Czy to chodzi o taki silnik? W tym silniku instalacja 2 gen. to tak jak przeróbka na gaźnik. Problem tkwi w przepustnicy. Czyszczenie + adaptacja.
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz

                      • goldens
                        Ambiente
                        • 2005
                        • 103

                        #12
                        Krzych możesz rozwinąć swoją myśl , odnośnie tej przeróbki i adaptacji??
                        Goldens vel Kris o poranku

                        Komentarz

                        • nico21
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 2640
                          • Volkswagen

                          #13
                          goldens, Krzychowi chodzi - jesli dobrze mysle o to, ze zamontowanie do twojego instalacji II generacji o tak jakbys przerobiłgo na gaznik. Trzeba przeczyścic przepustnice i po tym poddac ja adaptacji. Samo czyszczenie bez adaptacji nie ma sensu.
                          DACAR.team

                          Komentarz

                          • goldens
                            Ambiente
                            • 2005
                            • 103

                            #14
                            panowie to może powiecie mi kto coś takiego mi zrobi i czy to jest wielki problem?
                            Goldens vel Kris o poranku

                            Komentarz

                            • Kuvel
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 138

                              #15
                              Ja też obstawam za brudną przepustnicą (zrobiłem 110 kkm na gazie)
                              Problem z czyszczeniem żaden. Można to zrobić co najmniej na trzy sposoby:
                              1. Odkręcasz całą przepustnicę, kładziesz na czystej szmatce i myjesz naftą (myjesz oczywiście gardziel przepustnicy - miejsce, gdzie ten ruchomy tależyk styka się ze ścianką, będzie tam sporo syfu). To najbardziej pracochłonna metoda.
                              2. Myjesz tak samo, ale nie odkręcasz przepustnicy od silnika. Starasz się twardyn pędzelkiem zmyć cały ten brud.
                              3. Kupujesz specjalny preparat (niestety nie znam nazwy), rozkręcasz tyle, by się dostać do przepustnicy i na ciepłym silniku ropisz psik, psik do środka - tego sposobu osobiście nie próbowałem ale podobno jest również skuteczny.

                              No i pamiętaj o zrobieniu adaptacji - ważne!
                              90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

                              Komentarz

                              Pracuję...